perjantai 21. joulukuuta 2012

Jouluhöperö

En ole koskaan ollut kova joulufani. Tänä vuonna minua on kuitenkin puraissut joulumielikärpänen, ja olen leijjaillut joulupilvellä jo kuukauden! Valitettavasti minulla ei oikein ole ketään hehkutuskaveria, ja siksi väärinkäytänkin tätä kanavaa ja tungen tänne nyt kauhealla tykityksellä paljon kaikkea joululiibalaabaa. Koettakaa kestää!


Valoja ja markkinatunnelmaa  @ Champs Elysees


Pariisi on valoineen, markkinoineen ja mainoksineen tehnyt minusta jouluhöperön. Kaikki tunnelmointi, koristeet, lahjashoppailut ja odottava fiilis -ah kuinka ihania asioita! Ensimmäistä kertaa askartelin jopa läjän joulukortteja! En minä niitä lähetettyä saanut, mutta voin antaa ihmisille sitten livenä.
Jos muistan...


Jääpuikkovaloja lähikadulla

Mietin paljon, että mistähän tämmöinen yllättävä kelkan suunnan muunnos. Ehkä se on, kun ei ole kylmä eikä pimeä? Tai koska kerrankin on aikaa pysähtyä nauttimaan ja fiilistelemään myös ennen pyhiä? Tai ehkä se on vain se, kun on kaukana kaikista tutuista rutiineista ja läheisistä ihmisistä, niin niitä -kuten myös joulun aikaa heidän kanssaan- arvostaa ihan eri tavalla kuin aiemmin.

Porot temmellyksessä kaataneet kuusen

Oli mikä oli, joulu on uusi lempivuodenaikani, ja aion ottaa siitä kaikki irti! Bonnes fêtes kaikille, toivottavasti joku muukin jaksaa olla yhtä fiilareissa kun minä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti