perjantai 5. lokakuuta 2012

Ranskalainen hätäponnari

Aina ei jaksa panostaa. Eriryisen laiskaksi olen tullut hiusten laitossa, vaikka ennen jaksoin väkertää kauan arkenakin. Punahiuksisena koetan myös pitkittää värjäysväliä pesemällä hiukset hieman harvemmin, sävy kun haalistuu voimakkaasti joka pesussa. Onneksi pääni ei ole herkästi rasvoittuvaa laatua!

Kun siis on laiska, ja tukka vieläpä hieman likainen, niin hätäponnari tulee vähän turhankin tutuksi. Suomen katukuvassa näkyviä sykeröitä ja puolihuolimattomia niskaponnareita ei täällä oikeastaan tule vastaan kuin erittäin harvoin. Sen sijaan, pariisilaisten "hätäponnari" tuntuu olevan päälaelle pyöriteltry yksinkertainen nuttura. Kun nyt olen muutenkin imenyt vaikutteita pariisittarien pukeutumisesta, niin pitihän tätäkin kokeilla, omaan tyyliin soveltaen tottakai :)


 
Koska hiusten pesusta oli tuolloin jo jonkin aikaa, niin kevyesti tupeerasin koko kuontalon ennen kiinni laittamista. En myöskään osannut ihan niin korkealle tuota tehdä kun monet täällä tekevät; voi olla että silmän pitää vielä vähän aikaa tottua keskelle päätä sijoitettuun nutturaan.


Miten mä näytän tässä kuvassa jotenkin ihan maahiselle...?
Neulepaita Pimkie/ Bleiseri Jennyfer/ Koru Seppälä


Tuosta Pimkien reikäneulepaidasta on tullut ihan mun lemppari. Ja ajatella, että ensin en meinannut sitä edes raaskia ostaa..! Pientä vaatekriisiä on taas pukannut: olen koko ajan tuolla mustalla neulepaidalla+bleiserillä. Niinpä halusin edes jotain erilaista laittaa, ja valitsinkin kaulaani joskus aikoinaan Seppälän alesta ostamani korun, jossa yhdistyy muovihelmiä kivasti trikooseen. Samanlainen löytyy (suomesta) myös mustana ja ihan valkoisilla helmillä.
Pikkutytöthän olivat tästä korusta aivan fiiliksissä, siinä kun oli noita "timantteja". Myös hopeahohtoiset housut osoittautuivat aika hitiksi, olin tuona päivänä viisivuotiaan mielestä aivan mielettömän hieno!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti