lauantai 29. syyskuuta 2012

Lady Gaga!



Viime lauantaina Lady Gaga esiintyi Pariisissa Stad de Francella 75 000:lle ihmiselle, ja minä olin yksi heistä!
Koko juttu oli aika extempore, mutta siksi ehkä niin mahtis. <3 Vaikka voisinkin kirjoittaa useamman postauksen siitä, kuinka huikea konsertti oli, niin jätän nyt kuitenkin sen suuremmin hehkuttamatta.Tyydyn vain sanomaan, että aivan mahtava nainen se on, ja eräs mieleenpainuvimmista illoista tähän asti.


Takki Mango/ Mekko Gina Tricot /Verkkopaita Pimkie/ Verkkosukkikset H&M

Koska kyseessä oli kuitenkin Gaga, niin oli pakko pistää päälle jotain tavallisesta poikkeavaa! Koska tiesin, ettei konserttikamuni ole yhtä räiskyvä pukeutuja kuin minä, niin en mitään ihan kauhean hurjaa viitsinyt pukea. Okei, taas myös vaatekaappini sisällön rajallisuus tuli tässä esille. Verkkosukkahousut oli must, ja leopardimekko oli niiin täydellinen uusien kiilakorkojeni kanssa, että halusin sen laittaa. Mutta jotten olisi näyttänyt liian paljaalle, niin jotain piti sen kanssa. Törmäsin sitten Pimkiessä mustaan verkkoneulepaitaan, ja yön yli mietittyäni kävin sen hakemassa. Vaikka oli se minun makuuni hieman kallis, alennuksessa -40% ja hintaa taisi jäädä joku noin 16e.


Julian kanssa jonottelemassa.

Menimme konserttipaikalle joku kolmisen tuntia ennen ovien avaamista, koska halusimme päästä mahdollisimman lähelle lavaa! Olimmekin about 35-40m lavasta, eli aivan huikean lähellä. Itse esiintyjästä en ottanut yhtään kuvaa, niistä olisi kuitenkin tullut uskomattoman huonoja, ja halusin hyvän kuvan metsästämisen sijaan keskittyä nauttimaan täysillä showsta.



Voi olla että olen hieman liikaa katsellut Petriluden videoita, koska mua kauheasti kiehtoo drag-tyylinen meikki. Tuumattiinkin, että mun olis pitänyt syntyä pojaksi, koska oisin niin awesome drag queen!:D Silloin saisi ainakin luvalla olla ihan over the top.

Teeth, koska monster.



Koska olen pituutta tappi (161cm), niin nähdäkseni lavalle tarvitsin hieman apua. Illan aikana kehittyikin viha-rakkaus-suhde kyseisiin kenkiin; ne mahdollistivat sen, että näin jotain, mutta samalla viisi tuntia koroilla seisomista -paikallaan- oli aivan täyttä tuskaa. Kaiken muun hyvän lisäksihän kengät ovat kokoa 36 (tai jopa 35?), eli koon liian pienet minulle! Mutta koska sain ne kaupassa tungettua jalkaani, niin ostin ne. "Kyllä ne sen verran venyy", ajattelin...



Onneksi olin fiksu ja otin ballerinat mukaan! Heti keikan loputtua vaihdoin mataliin kenkiin.

Olisi ollut ihanaa, jos olisi ollut oikeasti aikaa valmistautua konserttiin ja miettiä joku lookki. Upeita Gaga-kopioita ja muita rohkeita tyylejä konsertissa näkyikin, yllättävän vähän tosin. Suosittua oli ainakin maalata naama pääkallotyyppisesti, niinkuin Born this way -videolla.
Onhan tämmöiset ihan erityisiä juttuja, vähän once in a lifetime tilaisuus revitellä. Siksi harmittaa, ettei ollut enempää aikaa tälläytyä ja miettiä vaatteitä. Nyt jäi esim paws kokonaan laittamatta! Noh, maybe next time then;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti